مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۰۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور

مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور گفت: در کل کشور ۱۶۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا و در استان فارس ۱۳ مدرسه فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حامد تقدیری مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور در دیدار با مدیر کل آموزش پرورش فارس و مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان اظهار کرد: این مدارس در مسیر رشد و تعالی معرفتی و تقویت معارف دانش آموزان در مسیر اهداف انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

او افزود: در ابتدا قرار بر این بوده که این مدارس ارتباطات پررنگی با حوزه علمیه داشته باشند و در این راستا در مسیر پیش رو بنا بر این است که ارتباطات و اتصالات با حوزه‌های علمیه، طلاب، مربیان حوزوی و مدیران داشته باشیم و از ظرفیت و پتانسیل حوزه بهره ببریم.
مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور اضافه کرد: بنا بر اساسنامه مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، این مدارس پیش حوزوی است و بیشتر دانش آموزانی که علاقه‌مند به تحصیل در حوزه هستند جذب این مدارس می‌شوند، ولی در واقع اساسنامه دنبال نشده و اکنون مدارس معارفی و تربیتی است و رشته علوم و معارف را دارد.

حجت الاسلام تقدیری در بیان تفاوت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با مدارس عادی گفت: در این مدارس نسبت به بُعد تربیتی، فرهنگی، رشد و تعالی معرفتی، نسبت به بحث فرهنگی اهتمام و نظارت بیشتری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار