خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: ملت ایران ، بزرگترین ملت استکبار ستیز جهان است

ملت ایران بزرگترین ملت استکبار ستیزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی  امروز با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر ملت فهیم ایران ، استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان کشیده اند گفت : نه به پیمان‌های دشمن و نه به شعار‌های دشمنان نظام نمی‌توان دلخوش بود و دشمنان بدانند جمهوری اسلامی با تهدیدها و تحریم ها از پای درنیامده و مقتدرانه از تمامی مشکلات پیش رو عبور خواهند کرد.

خطیب موقت جمعه بیرجند، با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌ها و استکبارستیزی او با بیان اینکه سردار سلیمانی با ایجاد وحدت وانسجام بین گروه‌های مختلف سیاسی، در پیروزی حماس و حزب الله لبنان در برابر اسرائیل نقش مهمی ایفا کرد افزود: سردار سلیمانی تا ابد در قلب همه جاودان است و همانطور که حیات پربرکتی داشت خون او نیز برکت داشته و این جز اخلاص نمی‌تواند چنین موجی ایجاد کند که ترامپ با مشاهده شکوه جمعیت ۲۵میلیونی در تشییع پیکر مطهرش، بلرزد.

او با قدردانی از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در هدف قرار دادن عین الاسد گفت: تاکنون هیچ گروهی در دنیا نتوانسته است پایگاه آمریکایی را مورد هدف قرار دهد.

خطیب جمعه موقت بیرجند همچنین با گرامیداشت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین افزود:منافقان که از اقدام مقتدرانه سپاه و همچنین از تشییع باشکوه سردار سلیمانی ترسیده بودند، به سوء استفاده و بی اعتماد کردن مردم اقدام کردند و سفیر انگلیس هم جزو همین منافقان بود.

 در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان و هرمزگان از کمک‌های امدادی نیرو‌های مسلح، بسیج و ارتش وسایرین قدردانی کرد و خواستار کمک‌های بیش از پیش هموطنان به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.