به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، یک سال پیش کمپانی دیزنی مالکیت شرکت فاکس قرن بیستم را دریافت کرد.
از این به بعد بخش «فاکس» از فاکس قرن بیستم حذف خواهد شد و با عنوان قرن بیستم و سرچلایت پیکچرز شناخته میشود.
در بخش تلویزیونی این کمپانی هنوز تصمیمی برای تغییر نام بخشهای «تلویزیون فاکس قرن بیستم» و «استودیو تلویزیون فاکس ۲۱» نگرفته است. البته صحبتهایی در مورد احتمال تغییر نام این بخشها نیز مطرح شده است.
لوگوی جدید «سرچلایت پیکچرز» در یک فیلم سینمایی که در تاریخ ۱۴ فوریه به صورت تلویزیونی منتشر میشود، رونمایی خواهد شد. نام این فیلم کمدی «سراشیبی» است و ویل فارل به همراه جولیا لوئیس دریفوس در آن نقش آفرینی میکنند. این در حالی است که ۲۱ فوریه با فیلم اقتباسی «آوای وحش» از لوگوی جدید استودیو قرن بیستم رونمایی میشود.
در سال ۲۰۱۹ محصولات مشترک دیزنی و فاکس قرن بیستم، در مجموع ۱۳.۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروختند که سهم محصولات شرکت فاکس قرن بیستم و سرچلایت ۲ میلیارد دلار بود.
شرکت فاکس قرن بیستم برای نخستین بار در سال ۱۹۳۵ شناخته شد و با تم و آهنگهای خاص خود به یکی از استودیو های فیلمسازی معروف تبدیل شده بود. این شرکت محصولات معروف و محبوبی مثل «آواتار»، «تایتانیک»، «تنها در خانه»، «جان سخت»، «جنگ ستارگان: یک امید جدید» و «سیاره میمون ها» را ساخته است.
انتهای پیام/