مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه ۲۸ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری حیوان آزار در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی امروز گفت: مردی ۳۰ ساله اهل بندرانزلی که پس از سگ آزاری، فیلم آن را در اینستاگرام منتشر کرده بود دستگیر شد.

او، با اشاره به اینکه این فرد با تلاش کارشناسان پلیس فتا شناسایی شد، افزود: متهم که فردی سابقه دار است، به جرم خود اعتراف کرد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی، با بیان اینکه تشویش و تحریک افکار عمومی با هدف ایجاد تنش و بر هم زدن نظم از مصادیق جرم است، گفت: پلیس برای حفظ امنیت شهروندان، فضای مجازی را به صورت مستمر رصد می‌کند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد، در صورت نیاز می‌توانند برای آگاهی از موارد مشکوک به جرم، به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

وقوع تصادف مرگبار در جاده پیربازار - ضیابر

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان گفت: برخورد ۲ خودرو سواری در جاده پیربازار - ضیابر یک کشته و ۴ زخمی برجای گذاشت.

او افزود: بر اثر برخورد ۲ پراید در جاده پیربازار رشت – ضیابر صومعه سرا مردی ۳۰ ساله که سرنشین یکی از خودرو‌ها بود در دم جان باخت.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در این تصادف مرگبار، رانندگان ۳۰ و ۴۸ ساله و ۲ سرنشین دیگر که زن ۳۰ ساله و کودک ۱۱ روزه بودند مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ حسین محمدپور تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ یکی از ۲ پراید اعلام کردند.

پلمپ یک کمپ ترک اعتیاد بدون مجوز

ییلاق بیگی، رئیس بهزیستی شهرستان رشت امروز گفت: یک کمپ ترک اعتیاد فاقد مجوز در رشت پلمپ شد.

او افزود: این کمپ ترک اعتیاد وضعیت فیزیکی و بهداشتی نامناسب داشت.

رئیس بهزیستی شهرستان رشت تصریح کرد: در پی شکایات مردمی، با هماهنگی و مکاتبه رسمی با اداره نظارت بر اماکن و با حضور واحد بازرسی و کارشناسان بهزیستی از این کمپ بازدید و به علت نداشتن مجوز و فعالیت غیر قانونی پلمپ شده است.

 

انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.