معاون ساماندهی امور جوانان گفت با استفاده از ظرفیت دفاتر مشاوره ازدواج در خدمت کارگران جوان هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه ۲۸ دی ماه) در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت رفاه اظهار کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای در حوزه تعاونی‌های جوانان در کشور انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ما در این حوزه از کمک‌های فنی و اعتباری بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته استفاده کردیم، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از امکانات و اعتبارات بانک توسعه تعاون در این پروژه بهره‌مند شویم.

تندگویان گفت: مدل وزارت کار برای ایجاد تعاونی‌های جوانان قابل توجه است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ما هم متقابلاً به جوانان کارگر خدماتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و مشاوره ازدواج ارائه خواهیم داد، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز مشاوره در خدمت کارگران جوان هستیم.

تندگویان ادامه داد: جوانگرایی در وزارت کار سرآمد است، چرا که در سطح مدیران کل، معاونین و انتصابات از عملیاتی‌ترین جوانان استفاده شده است و آقای شریعتمداری در زمره مدیران جوان گراست، چرا که بنده اولین مسئولیت مدیریتی خود را از ایشان دریافت کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار