فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه‌های گروهی پوستر، تصویرسازی و عکاسی از سوی گروه هنری رسم صادر شده است.

فراخوان ارسال اثر برای ۳ نمایشگاه هنریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه‌های گروهی پوستر رسمینه، تصویرسازی ترسیم و عکاسی لحظه به‌صورت جداگانه از سوی گروه هنری رسم صادر شده است.

او افزود: بر اساس فراخوان‌های صادر شده ظرفیت این نمایشگاه‌ها محدود است و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه امسال است که این زمان تمدید نخواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت:شرایط سنی شرکت در این نمایشگاه‌ها آزاد است و محدودیتی در سبک و اجرای آثار وجود ندارد. تکنیک آثار نیز آزاد است و هر متقاضی برای شرکت در هر کدام از این نمایشگاه‌ها می‌تواند حداکثر هفت اثر را برای داوری ارسال کند و هزینه شرکت در نمایشگاه نیز برای هر اثر یک میلیون ریال است.

قاسم مصفا افزود: ابعاد آثار پوستر ۵۰ در ۷۰ و ابعاد آثار تصویرسازی و عکاسی ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب یا شاسی، پست و تحویل آثار به عهده شرکت کننده است و در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت.

او افزود: نمایشگاه گروهی پوستر رسمینه همزمان با روز جهانی گرافیک از ۳۰ فروردین تا ۵ اردیبهشت، نمایشگاه گروهی تصویرسازی ترسیم ۶ تا ۱۲ اردیبهشت و نمایشگاه گروهی عکاسی لحظه ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده (۱۳۹۹) در نگارخانه سروستان کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: این نمایشگاه‌ها از سوی گروه هنری رسم و با نمایشگاه گردانی زینب‌السادات حسینی‌نسب و سمیرا صفاری برگزار، و به شرکت کنندگانی که آثارشان به‌نمایش گذاشته می‌شود گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

قاسم مصفا در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۶۴۶۵۸۸۱ در پیام‌رسان واتس‌آپ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.