قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد جام متئو پلیکونه گفت: کشتی گیران حاضر در تورنمنت ایتالیا کیفیت مطلوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رقابت‌های کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا و در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.


بیشتر بخوانید: آزادکار طلایی ایران در تورنمنت ایتالیا: در روز تولدم بهترین هدیه را گرفتم/ برای حضور در المپیک تلاش می‌کنم


محمد حسین محمدیان درباره عملکرد خود در تورنمنت ایتالیا گفت: خدا را شکر می‌کنم با دعای مردم و خواست خدا توانستم با مدال طلا صاحب رنکینگ نخست وزن ۹۷ کیلوگرم این مسابقات شوم.

وی تصریح کرد: چون رقابت‌ها جزء مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بود کشتی گیران خوبی از کشور‌هایی همچون آمریکا و اوکراین در آن حضور داشتند که خدا رو شکر با پشت سر گذاشتن ۵ رقابت به مدال طلا رسیدم.

دارنده مدال برنز جهان درباره رقابت با کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک گفت: کشتی‌های اسنایدر را با غلامرضا محمدی و عباس حاج کناری آنالیز کردیم و در یک رقابت حساب شده توانستم این کشتی گیر مطرح آمریکایی را شکست دهم.


بیشتر بخوانید: مشخص شدن حریفان احسان پور و امامی در کشتی آزاد جام پلیکونه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار