وکیل بین المللی فوتبال کشورمان گفت: به نظرم بهترین تصمیم این است تیم های ایرانی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان انصراف بدهند.

آرش شکر ریز وکیل بین المللی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر گرفتن حق میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هر حال در ابتدا باید بررسی کرد که کمیته مسابقات یا کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا چنین تصمیمی گرفتند.

حادثه اخیر هوایی باعث شده که ناظر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گزارش جامعی به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه بدهد در حالی که این اتفاق صرفا یک حادثه بوده و شرایط جنگی محسوب نمی شود.

کارشناس حقوقی فوتبال دربار اینکه امیدواری برای لغو تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد، گفت: به نظرم بهتر است تیم‌های ایرانی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان انصراف بدهند، چون ۱۶ میلیون دلار  برای میزبانی خود در کشور ثالث در دور مقدماتی این مسابقات  باید هزینه کنند و این در حالی است که کل بودجه استقلال و پرسپولیس ۸ میلیون دلار در سال هم نمی‌شود، ضمن اینکه باید با انصراف از مسابقات تاییدی بر امنیت کامل ایران برای میزبانی باشد.

شیطنت عرب ها در میزبانی ایران در کشور ثالث نباید نادیده بگیریم 

او ادامه داد: نکته قابل توجه این است که کشور عربستان در حال جنگ با یمن است و پالایشگاه‌های نفت این کشور هدف موشک‌های یمنی قرار گرفته است، اما در ایران  حتی یک موشک هم اصابت نشده و طبق حقوق بین المللی در شرایط جنگی قرار نگرفتیم و از میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محروم شدیم. به هر حال نباید شیطنت کشورهای عربی از جمله بحرین ، امارات، عربستان و کویت را در این موضوع نباید نادیده بگیریم.

شکرریز بیان کرد: باشگاه‌ها متوجه نیستند که چه اتفاقی رخ داده است و و جدای از بحث امنیت کشورمان در صورت قبول ادعای کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ها باید علاوه بر پرداخت اجاره زمین، هزینه‌های تیم مهمان از جمله هتل و بلیت هواپیما را هم باید بدهند و برای هر بازی نزدیک به  یک میلیون دلار هزینه می شود و این رقم تقریبا معادل ۱۶ میلیون دلار است.


بیشتر بخوانید: میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث!


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۹ دی ۱۳۹۸
عزت امون باعث بدنامی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد و یقینا می بینیم جز سرافکندگی برای این بزدل های عرب چیزی دیگر ی رهاورد نداره
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۹:۲۸ ۲۸ دی ۱۳۹۸
همین انصراف بهترین مشت بر چهره پوشالی آنان است
Netherlands
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
یه هوادار ایرانی فوت شد باشگاهها و فیفا واکنش نشود داد باید از همین ظرفیت هم کاربرای شبکه های اجتماعی هم خبرنگارا استفاده کنن و با گذاشتن پست و کمک باشگاههای بزرگ دنیا و از طریق صفحات این باشگاهها در شبکه های اجتماعی ای اف سی و فیفارو در جریان بزارن و از حمایت اونا استفاده کنن تا آبروی اینهابره ، باشگاه خبرنگاران لطفا اینکارو بکنید و بخواهید تا بازتاب پیدا کنه در دنیا
آخرین اخبار