مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس او افزود با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل، سارق را شناسایی کردند.

سردارمیرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم، افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و اماکن خصوصی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.