امام جمعه اردستان گفت: دشمن با حربه های مختلف اهداف خود را با جنگ رسانه ای پیش می برد که همه وظیفه دارند در این جنگ دفاع خوبی از خود و کشورشان داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان اظهار داشت: با استناد به آیه شریفه قرآن در توصیف افراد برجسته خداوند رسالت تبلیغ را به عهده این افراد قرار داده است.

او افزود: در دوران فعلی ابزار تبلیغ در دست دشمنان است و بنگاه‌های تبلیغی ۹۰ درصد بودجه‌ها را صرف تبلیغ و ۱۰ درصد را فقط به مصرف تولید کار‌های خود اختصاص می‌دهند.

امام جمعه اردستان با اشاره به این موضوع که تبلیغ وظیفه همه است و مقابله با ضد تبلیغ دشمن هم باید انجام شود، گفت: همه به نوعی وظیفه مسئولیت امر تبلیغ را در اختیار دارند.

حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: دشمن با حربه‌های مختلف اهداف خود را با جنگ رسانه پیش می‌برد که همه وظیفه دارند در این جنگ دفاع خوبی از خود و کشورشان داشته باشند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در شورای هماهنگی یک نفر پرچم دار است، اما باید همه در آن مشارکت داشته باشند و مردم در فراخوانی حضور دارند که نقش تبلیغ فراموش نشده باشد.

او همچنین از نبود پلاکارد، دست نوشته و تصاویر مختلف تبلیغی در راهپیمایی بعد از نمازجمعه اردستان انتقاد کرد و افزود: می‌طلبد تا مسئولان امر در این خصوص پیش بینی‌های مختلفی را در هر چه بهتر برگزار شدن اینگونه مراسم‌ها داشته باشند.


حمید رضا تاملی در ادامه این جلسه اظهار داشت: با توجه به فضای دیانت و انقلابی گری که در مردم اردستان وجود دارد مردم در تمام مراسم‌ها و یوم الله‌ها حضوری چشمگیری دارند.

او افزود: با تمام فضاسازی‌های دشمن مبنی بر عدم حضور مردم در راهپیمایی ها، اما شاهد بودیم مردم اردستان در مراسم‌های روز قدس و ۲۲ بهمن گذشته افزایش حضور داشته و حضوری پر رنگ را از خود به جای گذاشته اند.

فرماندار اردستان گفت: برگزاری مراسم کنگره سرداران و ۳۲۰ شهید اردستان نمونه‌هایی از حضور آگاهانه مردم اردستان در اینگونه مراسم‌ها بوده و در پای اعتقادات و ارزش‌های خود محکم ایستاده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.