یادواره شهدای فرهنگی شهر نوش آباد به میزبانی مدرسه معلم شهید سید فرهاد متولی برگزار می شود.

مدیرمدرسه شهیدسید فرهادمتولی شهر نوش آباد، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این یادواره پنج‌شنبه شب 14 اردیبهشت‌ماه با اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی نوش‌آباد واقع در زیارت امامزاده محمد(ع) در مجاورت گلزار شهدای این شهر آغاز می شود.

علی مکاریان، با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم نکونام، مشاور ارشد دادستان کل کشور در این یادواره افزود:اجرای گروه تواشیح و سرود همگانی مدرسه شهید متولی از دیگر برنامه‌های معنوی و نورانی یادواره است.

وی، با اشاره به اجرای گروه سرود صد نفری مدرسه شهید متولی با عنوان مدافعان حرم در برنامه که صاحب رتبه‌های برتر استانی شده‌است گفت:توزیع بسته‌های فرهنگی شامل گلچینی از وصیت‌نامه، زندگینامه و برگه‌های ختم صلوات و قرآن به نیابت سلامتی امام زمان(عج) هدیه به همه شهدا خاصه شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای معلم شهر نوش‌آباد است.

به‌گفته‌وی، یادواره شهدای معلم شهر نوش آباد به میزبانی مدرسه مغلم شهید سید فرهاد متولی و با همکاری و مساعدت پایگاه مقاومت بسیج بقیةالله‌الاعظم مسجد قائمیه منطقه شهید محمد منتظری و حوزه امام حسن مجتبی(ع)،ستاد نماز جمعه و هیات امنای زیارت امامزاده محمد(ع) این شهر برگزار می‌شود.

مدیرمدرسهشهیدسید فرهادمتولیشهر نوش آباد،در ادامه با تاکید بر این کلام مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که «خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.» افزود:احیای نام و یاد شهدا و ترویج سیره و فرهنگ این بزرگ مردان آسمانی که حرف را با دادن خون و جانشان به مرحله عمل رساندند بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی در هدایت و سازندگی نسل جوان است.

مکاریان تصریح‌کرد:نسل جوان از الگوهایی در دین‌مداری، ولایت‌مداری و سبک زندگی اسلامی و اخلاق‌مداری تاثیر و هدایت می‌گیرد که با تمام وجود به این مفاهیم عمل کردند و اسوه ماندگار تاریخ در همه زمان‌ها و مکان‌ها شدند.

شایان ذکراست: آموزشگاه خیّر سازشهیدسید فرهادمتولیدارای 230 دانش‌آموز در مقاطع اول تا سوم راهنمایی و اول متوسطه در شهر نوش‌آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل است که علاوه بر داشتن دانش‌آموزان ممتاز به دلیل فعالیت‌های آموزشی،فرهنگی، مذهبی و ورزشی فوق برنامه همواره صاحب رتبه‌های برتر مسابقات استانی است.

35 درصد دانش‌آموزان اینمدرسهمعدل 18 تا 20 دارند و 30 نفر از دانش‌آموزان این مدرسه به‌صورت انفرادی و گروهی رتبه برتر اول تا سوم مسابقات نماز و اذان، احکام، بازی‌های رایانه‌ا‌ی، معرق‌کاری، مداحی، تعزیه‌خوانی، تواشیح، نقالی، عروسک‌گردانی و کلیپ روزهای جنگ،شهیدو شهادت را در بهمن و اسفندماه 95 کسب کردند و به مرحله استانی در این رشته‌های مختلف راه‌یافتند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار