رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت : راهبرد و تلاش ما أین است که انتخاباتی رقابتی و با مشارکت حداکثری رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم الهی تبار رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از روند بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی گفت : در این دوره تائید صلاحیت‌ها ۴ درصد افزایش داشته و۸۷ درصد داوطلبان تائید شدند.

او با اشاره به روند بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت گفت : رییس جمهور و وزیرمحترم کشور مواضع خوب و شفافی را در این باره داشتند. بر این اساس به دنبال این هستیم که زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: که اتفاقات خوبی برای حضور تعداد بیشتر از داوطلبان ثبت نام شده با گرایشات مختلف سیاسی در عرصه انتخابات رقم بخورد.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اهمیت نقش آموزش در انتخابات گفت: تسلط و آگاهی از قوانین و مقررات میتواند مجریان را از بسیاری از مسائل مصون بدارد.

الهی تبار با اشاره به تمهیدات انجام شده برای ارتباط شعب اخذ رای گفت: در شبکه ارتباطی انتخابات نیز تست‌های لازم انجام شده و سعی شده که تعداد بیشتری از شعب تحت ارتباط آنلاین قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با توصیه به فرمانداران برای برپایی نشست با اقشار اجتماعی به ویژه بزرگان و خواص افزود: می‌طلبد که با برپایی نشست‌ها به "جلب مشارکت مردم کمک شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.