معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: بیست مرکز افق امامزادگان استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر را برای کمک به سیل زدگان جمع آوری می‌کنند.

حجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به وقوع سیل در مناطق جنوبی کشور و بی خانمان شدن جمعی از هموطنان، گفت: بیست مرکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نوع دوست یزد را برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری و به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌کنند.

او با بیان اینکه مراکز افق مخفف طرح اجتماعی، فرهنگی و قرآنی است، افزود: با توجه به اینکه رویکرد اصلی این مراکز در حوزه اجتماعی ایجاد نشاط اجتماعی، کمک به بازگشایی گره زندگی نیازمندان و یاری رساندن به هموطنان در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله است، کمک‌های مردمی جمع آوری شده در این مراکز و نیز عواید برخی موقوفات به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: مراکز افق امامزاده سید جعفر محمد (ع)، امامزاده جعفر (ع)، امامزاده سید نصر الدین (ع)، امامزاده سید الصحرا (ع) و امامزاده شاهزاده فاضل (ع)، امامزاده سید فتح الدین الرضا (ع) امامزاده سید نصرالله در شهرستان یزد آماده دریافت کمک‌های مردی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: همچنین سه امامزاده در میبد و اردکان، دو امامزاده در ابرکوه و تفت و یک امامزاده در بافق، اشکذر، مهریز کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را جمع آوری می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.