مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از حضور کتابخانه های سیار کانون در مناطق عشایر اندیکا در قالب طرح امداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: کتابخانه‌های سیار کانون در قالب طرح امداد فرهنگی با حضور در مناطق عشایری اندیکا به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری پرداختند.

او افزود: در قالب طرح امداد فرهنگی، مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری با همکاری اداره آموزش و پرورش عشایر خوزستان با سفر به روستا‌های پا آب شلال، علی مؤمن و دم تنگ شلال شهرستان اندیکا برای دانش آموزان مدارس عشایری برنامه‌های فرهنگی هنری اجرا کردند.

کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق عشایری اندیکا رسیدند

کیانی اظهار داشت: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در این روز با اجرای برنامه‌های معرفی و اهدا کتاب، قصه‌گویی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‌های کاغذ و تا و بازی و سرگرمی از کودکان و نوجوانان دختر و پسر مناطق عشایری شهرستان اندیکا استقبال کردند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان طرح امداد فرهنگی کانون با هدف برقراری عدالت در بهره‌مندی همه کودکان و نوجوانان استان از فعالیت‌های کانون از زمستان سال ۱۳۹۷ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

طی روز‌های گذشته نیز طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش عشایر خوزستان در مناطق عشایر نشین شهرستان شوش برگزار شد.

کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق عشایری اندیکا رسیدند

کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق عشایری اندیکا رسیدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار