در نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجر، تشکیل ستاد جشن انقلاب در همه ۲ هزارو ۵۰۰ روستای گیلان پیشنهاد شد.

تشکیل ستاد جشن انقلاب در  ۲ هزارو ۵۰۰ روستای گیلانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا وحیدی نژاد، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی و رئیس کارگروه روستایی و عشایری گفت: در نشست کمیته روستایی و عشایری دهه فجرکه امروز با حضور اعضای این کمیته و مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ۱۶ شهرستان استان برگزار شد، تشکیل ستاد جشن انقلاب در همه ۲ هزارو ۵۰۰ روستای استان پیشنهاد شد و قرار است در نشست بعدی این کمیته که پنجم بهمن برگزار می‌شود مصوب شود.

او، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال علاوه بر ویژه برنامه‌های استانی، ۱۹ ویژه برنامه ملی نیز در روستا‌ها و مناطق عشایری استان برگزار خواهد شد، افزود: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، گرامیداشت ۱۰ شهید روستایی والامقام دوران پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستایی و عشایری، رژه ماشین آلات کشاورزی، جشنواره غذا و تجلیل از تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر در حوزه‌های مختلف کشاورزی از مهمترین این برنامه‌ها است.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی و رئیس کارگروه روستایی و عشایری، با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی با همه توان در تلاش اند تا با کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی مردم به ویژه جوانان را از انقلاب اسلامی دور کنند، گفت: باید دستاورد‌ها و خدمات نظام مقدس اسلامی به نحو شایسته به مردم برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا وحیدی نژاد، بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌ها و ویژه برنامه‌های انقلاب در دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: دشمنان به دنبال ناامیدی مردم هستند، بنابراین باید با ارائه خدمات به مردم به وِیژه روستاییان و عشایران که نقش مهمی در تولید دارند بتوانیم امید آفرینی و رضایتمندی بیش از پیش مردم را در جامعه فراهم کنیم.

او به تحریم‌های ظالمانه ۴۰ ساله انقلاب اشاره کرد و افزود: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم همیشه در صحنه امروزه توانسته از پس این تحریم‌ها برآید و سلطه گران و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را از بین برد.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی و رئیس کارگروه روستایی و عشایری گفت: به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با اقتدار و قدرت نظامی خود با سیلی زدن به آمریکا توانسته است امروز در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ادامه این نشست ۲ ساعته همچنین امیر جانبازی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان شایسته دستاورد‌ها و خدمات انقلاب اسلامی است.

او افزود: با توجه به نامگذاری سال به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، و از آنجا که مجموعه جهاد کشاورزی استان یک مجموعه تولیدی است و حدود ۹۵ درصد در بخش خصوصی در زمینه کشاورزی مشغول فعالیت هستند، باید این خدمات و عملکرد‌ها به نحو شایسته معرفی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به جنگ اقتصادی علیه کشور، باید به کارآفرینی توجه ویژه شود.

امیر جانبازی افزود: برای رفع نیاز و مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان باید از متولیان تولید و کارآفرینان بیش از پیش حمایت شود.

او به ارائه خدمات رایگان به روستاییان و عشایران استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: اجرای طرح رایگان معاینه و واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری، اجرای طرح ویزیت رایگان عشایران و روستاییان و برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسئولان با روستاییان و عشایران از دیگر ویژه برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه فجر است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.