عاملان انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در شبکه‌های اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ مهدی دانش پور، رئیس پلیس فتا کردستان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه اخیراً شخصی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام و گذاشتن تصویر وی در سایت‌های غیراخلاقی باعث هتک حیثیت او شده است، شناسایی عامل یا عاملان انتشار در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او بیان کرد: کارشناسان پلیس با حساسیت نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام کردند و با به‌کارگیری شگرد‌های فنی و پلیسی، متهمان را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام محترم قضایی به اداره پلیس انتقال دادند.

سرهنگ دانش پور گفت: متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند که با شاکیه دوست هستند و با توجه به اینکه شاکیه در زندگی شخصی خود موفق هست، از روی حسادت این کار را انجام دادند و تصاویر وی را با فتوشاپ درسایت‌های غیر اخلاقی و در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام منتشر می‌کردند؛ درنهایت متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان ضمن توصیه به خانواده‌ها در خصوص عدم انتشار تصاویر خصوصی خود در بین د. وستان و آشنایان، خاطر نشان کرد: منتشر کردن مسائل خصوصی و تصاویر در شبکه‌های اجتماعی به مصلحت نیست و در صورت نیاز به مشاوره و یا برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش تماس با ما گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: حوادث ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.