رئیس آب وفاضلاب روستایی پلدخترگفت: طرح‌های آبرسانی و بهسازی مجتمع‌های آب روستایی این شهرستان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مرتضی کائیدی رئیس آب وفاضلاب روستایی پلدختر با بیان اینکه آبرسانی به روستا‌های بهارستان معمولان با ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسندکه با بهره‌برداری از این پروژه ۱۲۰ نفر از آب آشامیدنی سالم استفاده می‌کنند اظهار داشت:چهار هزار و ۳۰۰ متر لوله گذاری و هفت عددحوضچه بتنی برای این پروژه احداث شده است.

کائیدی افزود: بهسازی اصولی مجتمع کوثر چولهول وچم حیدر که در سیلاب فروردین ماه خسارت دیده بودند با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان انجام شده و دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

او عنوان کرد: برای بهسازی مجتمع کوثر که آب شرب ۴۳ روستا را تامین می‌کند ۱۰ هزار متر لوله‌گذاری، دایک‌های حفاظتی و ریپ رپ سنگی جهت محافظت لوله وچشمه انجام شده است.

رئیس آب وفاضلاب روستایی پلدختر بیان کرد: برای مشکل مجتمع سرنجه زیودار یک نقطه برای حفاری چاه آهکی مشخص شده که اداره آبفار در حال جاده سازی برای حمل دستگاه به نقطه مورد نظر برای حفر چاه است که اگر این کار انجام شود مشکل تامین آب شرب روستا‌های لیت بر، طاق عباسعلی، سرنجه زیودار، زیرانبار و دوآب برطرف می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.