استاندار کردستان از اتمام راه آهن سنندج به همدان تا پایان سال ۹۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صبح امروز در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان، مراسمی با عنوان «آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه اهن سنندج» با حضور استاندار و جمعی دیگر از مدیران برگزار شد.

در این مراسم استاندار کردستان وعده پایان این پروژه تا پایان سال ۹۹ را تکرار کرد و معاون وزیر هم از در اولویت بودن کردستان برای ریل گذاری سخن گفت.

استاندار کردستان هم در این مراسم به مردم استان وعده داد که راه آهن همدان به سنندج با تامین اعتبارات لازم تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

بهمن مرادنیا در مراسم آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سنندج که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در گردنه صلوات آباد سنندج انجام شد، گفت: طبق برآورد‌ها و تامین اعتبار انجام شده راه آهن همدان به سنندج تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

او با بیان اینکه راه آهن امسال ۳۷۰ و سال آینده ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد، افزود: در تلاش هستیم کە در گام بعدی ایستگاە سنندج در داخل شهر ایجاد شود.

مرادنیا تصریح کرد: اتصال راە آهن سنندج به اقلیم کردستان عراق نیز در دستور کار است و قرار است به اتفاق معاون وزیر راه و شهرسازی نیز مطالعات اجرایی انجام و سفری به باشماق و اقلیم کردستان عراق در آینده انجام شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه تا پایان سال عملیات ریل گذاری آغاز می‌شود، ادامه داد: طبق توافقات انجام شده قرار است ریل گذاری بصورت همزمان از طرف سنندج و همدان انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خوبه