فرماندار دشت آزادگان بر لزوم ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی امروز سه شنبه یکم بهمن با حضور رئیس شورای سلامت و دیگر اعضای این شورای برگزار شد.

او با بیان اینکه سلامت مردم از مهم‌ترین اموری است که باید با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات مرتفع شود افزود: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در شهرستان یک امر بسیار مهم است و با اشاره به موارد مطرح شده توسط اعضای کارگروه خواستار همکاری و هماهنگی تمامی ادارات در این خصوص شد.

سیلاوی بر بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم تاکید و تصریح کرد: سلامت مردم در اولویت اول تمامی امور شهرستان قرار دارد و آموزش در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه را بسیار مهم است و تشکیل این دوره‌ها در مدارس، ادارات و حتی مراکز کشاورزی الزامی است.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: در ادامه این جلسه، حکیم عطشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن ارائه گزارش مفصلی از خدمات و برنامه بازدید‌های مکرر کارشناسان این مرکز از سطح شهر‌ها و روستا‌ها و نیز برنامه‌هایی که در جهت بهبود وضعیت سلامت در شهرستان اجرا شده خواستار همکاری بیش از پیش تمامی ادارات شهرستان شد.

به گفته این مقام مسئول، همه ادارات و ارگان‌های باید به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی شهروندان تلاش نمایند و البته برای تحقق این مهم تلاش، اهتمام و تعامل شهروندان نیز بسیار موثر و سودمند خواهد بود و به بیان گزارشی از مصوبات جلسات قبل و همچنین بررسی مشکلات بهداشتی موجود در سطح شهرستان و ارائه راهکار‌های مناسب جهت حل این مشکلات و چالش‌های این حوزه پرداخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار