قصرشیرین ظرفیت‌های خاصی برای اجرای طرح‌های گردشگری دارد

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: شهرستان قصرشیرین ظرفیت‌های خاصی برای اجرای طرح‌های گردشگری دارد و از سرمایه گذاری در این حوزه حمایت می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در مناطق مختلف استان و تاثیر آن بر اقتصاد استان گفت : موقعیت جغرافیایی قصرشیرین و دیگر شهر‌های گرمسیری استان، زمینه مطلوب و مناسبی را برای ایجاد طرح‌های مختلف گردشگری فراهم کرده است.

او گفت : از سرمایه‌گذاری در این زمینه به شرطی که مطالعات اصولی و دقیقی برای اجرای آن صورت گرفته باشد و دارای توجیه اقتصادی باشد، حمایت خواهیم کرد.

او افزود: قصرشیرین به لحاظ اینکه هم مرز با بخش‌های عربی و کردی کشور عراق بوده و همچنین دو گمرک با اهمیت خسروی و پرویزخان را دارد، هم در زمینه تجارت مرزی و هم تردد زوار و مسافرین دو کشور ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد که هر گونه سرمایه‌گذاری در این شهر را با ریسک مثبت مواجه کرده است.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: تنوع آب و هوای غرب استان ظرفیت‌های خاصی را نیز در زمینه کشاورزی و باغداری ایجاد کرده که لیمو و خرما از مهمترین محصولات خاص قصرشیرین هستند و در این راستا نیز با حضور سرمایه‌گذاران روسی یک نخلستان ۱۰ هزار هکتاری در این منطقه ایجاد خواهد شد که این طرح در مرحله اجرا قرار دارد.

حاتمی افزود: اهتمام جدی تیم مدیریتی استان با راهبری استاندار در خصوص جذب و حمایت از سرمایه گذاری، منجر به حضور سرمایه گذاران در زمینه‌های مختلفی در استان شده و این می‌تواند در رشد اشتغال و کاهش بیکاری در استان بسیار موثر باشد.

او با بیان اینکه طرح‌ها و پیشنهادات زیادی در خصوص ایجاد مراکز و فضا‌های گردشگری توسط سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف استان داریم که اجرای آن‌ها می‌تواند در تقویت گردشگری استان موثر باشد، افزود: آنچه مدنظر مدیریت استان است جذب و حمایت از سرمایه گذاران است و فرش قرمز دائمی برای ورود سرمایه‌گذاران به استان پهن شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.