مهم‌ترین حوادث امروز ۲ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ تن سبوس قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک کامیون حامل ۱۰ تن سبوس گندم خبر داد.
سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده گفت: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی با اقدامات فنی مطلع شدند یک دستگاه کامیون در بلوار مبارزان قصد تخلیه سبوس بدون مجوز در سوله‌ای را دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و در بررسی به عمل آمده مشخص شد که این کامیون حامل ۱۰ تن سبوس گندم بدون مجوز است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این مقدار سبوس گندم برابر نظر کارشناسان، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۰۰ کیلوگرم حشیش در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۳۰۰ کیلوگرم حشیش در شهرستان بوانات خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند.

او با بیان اینکه راننده این خودرو بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با تلاش مأموران انتظامی خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو، ۳۰۰ کیلو حشیش کشف و در این راستا یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

سردار حبیبی تصریح کرد: برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی رستم از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا فرمانده انتظامی رستم بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی در محور یاسوج به رستم، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو، ۱۶ عدد ویبراتور، ۲ عدد موتور برق، ۲۶۰ عدد لامپ ال‌ای دی، یک عدد تلوزیون ال‌ای دی، ۱۸ کارتن سرویس چینی، ۴۹۸ عدد البسه زنانه، بچگانه و کلاه و ۲ هزار عدد مارک البسه خارجی کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ روستا ادامه داد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار