رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: امیدوارم بتوانیم ساختمان جدید اداری را تا یک سال آینده در اختیار جامعه دوچرخه سواری کشور قرار دهیم.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری، اظهار داشت: با پیگیری‌ها و درخواست‌هایی که در چند سال گذشته از وزارت ورزش و سلطانی فر داشتیم، این وزارتخانه با تخصیص یک زمین به ما موافقت کرد تا ساختمان اداری فدراسیون دوچرخه سواری را در آن احداث کنیم.


بیشتر بخوانید: مجمع سالانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می‌شود


رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: بیش از ۲۸ سال از عمر ساختمان فدراسیون دوچرخه سواری می‌گذرد. با توجه به نیاز‌هایی که داشتیم از وزارت ورزش خواستیم شرایطی ایجاد کند که فضای اداری فدراسیون دوچرخه سواری در شان ورزش و فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان باشد. آن ساختمان بیش از ۲۰ سال در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری قرار داشت اما سندش به نام فدراسیون نبود. با پیگیری‌هایی که کردیم سند این ساختمان جدید به نام فدراسیون زده شد.

قمری افزود: ساختمان جدید مساحتی حدود ۱۰۵۰ متر مربع دارد و امیدوارم تا یک سال آینده بتوانیم ساختمان اداری را احداث کنیم و آن را در اختیار جامعه دوچرخه سواری کشورمان قرار دهیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار