خانه کارگر برای سازماندهی نیروی کار و کارگری فعالیت می کند

سرپرست اداره کل تعاون کار و رقاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: خانه کارگرمی‌تواند با تغییر فرهنگ کار، برای هدایت و ساماندهی نیروی کار و کارگری فعالیت می کند.

خانه کارگر برای سازماندهی نیروی کار و کارگری فعالیت می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: خانه کارگر به عنوان یک تشکیلات مستقل و ملتزم به اصول و قانون اساسی برای هدایت و سازماندهی نیروی کار و کارگری فعالیت می‌کند.

او افزود:تشکیلات خانه کارگر می‌تواند با تغییر فرهنگ کار و بهره وری نیروی کار و تقویت روح خلاقیت و شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های کارگران، گامی موثر و اساسی در رونق تولید و رشد اقتصادی و اجتماعی جامعه داشته باشد.

اشرفی ایجاد همبستگی و حمایت از توسعه و تحکیم روابط برادرانه میان جامعه کارگری و کارفرمایی با هدف حفظ کار و تامین منافع متقابل کارگران و کارفرمایان و حفظ اصل تعادل با رعایت حقوق قانونی طرفین را از رسالت‌های خانه کارگر دانست و تلاش در این خصوص را خواستار شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفا اجتماعی استان پیگیری مطالبات و درخواست‌های قانونی جامعه کارگری را از وظایف و رسالت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانست .

تقویت تشکل‌ها و تامین مسکن کارگری، ایجاد مرکز کاریابی دیگری درشهرستان، تامین پزشک متخصص برای حضور در پلی کلینیک شهرستان به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف، ایجاد نمایشگاه و فروشگاه دائمی برای عرضه محصولات خانگی بانوان شهرستان، ایجاد ساز و کار لازم برای حضور نمایندگی جهاد دانشگاهی برای اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی از مهمترین موضوعاتی بود که توسط نمایندگان بخش کارگری شهرستان بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار