رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه سفر به چابهار ۱۰۰۰ واحدمسکن محرومان ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را در روستای کمبل کریم بخش از توابع بخش مرکزی چابهار را افتتاح کرد.

نوبخت ۱۰۰۰ واحدمسکن محرومان چابهار را افتتاح کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه  در حاشیه افتتاح ۱۰۰۰ واحدمسکن ویژه محرومان اظهار داشت: دولت با تمام توان در کنار مردم است و به خدمت کردن در مناطق محروم و روستا‌ها افتخار می‌کند.

محمد باقر نوبخت افزود: پیگیری مشکلات سیلزدگان مناطق مختلف جنوب سیستان وبلوچستان توسط مسوولان محلی، استانی و در سطح وزیران در حال پیگیری است.

او  ادامه داد: خسارت‌های سیل نیز جبران خواهند شد و همه ایران برای کاهش محرومیت و جبران خسارت‌ها به زیرساخت‌ها و ضرر و زیان مردم بسیج شده‌اند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز /چهارشنبه/ از مناطق سیل‌زده چابهار بازدید و کلنگ ساخت ۱۶ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل را در روستای عورکی به زمین زد.

او  از پروژه راه‌آهن چابهار-زاهدان، بندر شهیدبهشتی بازدید و قرار است فردا در نشست شورای برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان شرکت کند.

دکتر محمدباقر نوبخت به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده بلوچستان و بررسی مسائل و مشکلات مردم امروز وارد فرودگاه کنارک-چابهار شد و مورد استقبال گرم استاندار و مسوولان استان قرار گرفت.

نوبخت را در این سفر علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراهی می‌کند.

معاون رییس جمهوری به همراه رییس بنیادمسکن کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان محلی از مناطق سیلزده چابهار بازدید کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم استقبال از معاون رییس جمهوری  گفت: دکتر نوبخت در این سفر علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی حضور خواهد یافت.

احمدعلی موهبتی افزود: کلنگ‌زنی تعدادی از واحد‌های مسکونی از دیگر برنامه‌های سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به سیستان و بلوچستان است.

او  بیان کرد: همچنین قرار است برخی از واحد‌های مسکونی مناطق محروم که قبل‌تر به دست دکتر نوبخت کلنگ‌زنی شده بود، افتتاح شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار