معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۱۷۶ خودرو گرفتار در برف در محور‌های استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در اکثر محور‌های استان، گفت : طی ۴۸ ساعت گذشته در محور‌های اورامانات، اسلام آبادغرب به حمیل، اسلام آبادغرب به دالاهو و سنقر، توسط نیرو‌های مستقر در پایگاه‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر به ۱۷۶ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شد و این خودرو‌ها به حاشیه امن جاده‌ها منتقل شدند.

او با اشاره به امدادرسانی به ۳۱۲ مسافر گرفتار در برف، گفت : ۱۵۳ نفر از این افراد در پایگاه‌های امدادونجات اسکان داده شده و از آن‌ها پذیرایی شد.

شفیعی گفت: هفت نفر از افراد گرفتار در برف که وضعیت جسمی مناسبی نداشتند نیز توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 شفیعی گفت: در پی بارش‌های اخیر ۸۶ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر و ۱۲ دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودرو کمک‌دار پای کار بوده و به مردم امدادرسانی کردند.

شفیعی از برخورد دو دستگاه اتوبوس زائرین پاکستانی در محور اسلام آبادغرب به حمیل در شب گذشته (چهارشنبه) و انتقال مسافرین آن با همکاری پلیس راه به اماکن امن خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.