رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با انجام ۷ بازی در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود، این رقابت‌ها این روز‌ها گرم‌تر از همیشه است و تنها چند هفته دیگر تکلیف تیم‌های راه یافته به پلی آف مشخص می‌شود. تیم بسکتبال شهرداری گرگان که با ۳۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان و مهرام تهران هم به ترتیب با ۳۵، ۳۵ و ۳۴ امتیاز در تعقیب این تیم هستند.  

گرگانی‌ها امروز کار به نسبت آسانی دارند وباید در قزوین به مصاف شورا شهرداری این شهر بروند، قزوینی‌ها با حضور پویا تاجیک در راس کادر فنیشان این روز‌ها نتایج بهتری می‌گیرند آن‌ها با این حال این روز‌ها تیم دوازدهم جدول رده بندی هستند و کار سختی برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر مسابقات و جواز حضور در پلی آف را دارند. این دیدار می‌تواند با توجه به شرایط ۲ تیم از جذابیت بالایی برخوردار باشد.  

جدال بزرگ مهرام و پتروشیمی در تالار آزادی / کار سخت مشهدی‌ها برابر سبز پوشان اصفهانی

مهم‌ترین دیدار امروز، اما بدون شک رویارویی مهرام و پتروشیمی بندر امام در تالار بسکتبال آزادی است، برنده این بازی اگر پتروشیمی باشد می‌تواند جایگاهش را در رده دوم تثبیت کند و با دیگر تیم‌ها فاصله اش را بیشتر کند، حال اگر شاگردان هاشمی برنده این دیدار باشند شرایط جدول را تا حدودی تغییر می‌دهند و دیدار‌های پایانی نیم فصل دوم از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود. به هر صورت هر ۲ تیم از بهترین‌های کشور هستند و  قطعا بازی دیدنی را به نمایش می‌گذارند.

پالایش نفت آبادان، دیگر مدعی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال هم امروز  باید با تیم رعد پدافند هوایی شهر کردی رو به رو شود که این روز‌ها با ۲۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد، شهر کردی‌ها امید‌های زیادی برای رسیدن به مرحله پلی آف دارند وبنابراین حریف آسانی برای  شاگردان سامری نخواهد بود.  

شیمیدر قم هم در خانه از نیروی زمینی تهران پذیرایی می‌کند، آن‌ها کارشان سخت نیست، زیرا نیروی زمینی در قعر جدول رده بندی قرار دارد و امیدی هم برای رسیدن به پلی آف ندارد، شاگردان محمد رضا اسلامی شاید آن طور که باید و شاید مدنظرشان بود نتیجه نگرفته اند و بدون شک به دنبال آنند تا با برد در این بازی شرایطشان را بهبود ببخشند، شیمیدری‌ها این روز‌ها با در جدول رده بندی هم شاهد سقوط بوده اند و با ۳۱ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.  

جدال بزرگ مهرام و پتروشیمی در تالار آزادی / کار سخت مشهدی‌ها برابر سبز پوشان اصفهانی

آویژه صنعت پارسای مشهد هم که این روز‌ها شگفتی ساز شده است و با ۳۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی هم قرار دارد باید در مصافی سخت در اصفهان با ذوب آهن بازی کند. شاگردان مهران حاتمی اگر چه شروع خوبی در این فصل نداشتند، اما به سختی در تلاشند تا با حضور در پلی آف وحتی رسیدن به مرحل بالاتر مرتبه‌ای دیگر حریفان را مانند سال‌های قبل به چالش بکشند. سبز پوشان اصفهانی این روز‌ها با ۲۷ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

اکسون تهران و شهرداری بندر عباس هم در یکی دیگر از دیدار‌های مهم میانه جدولی امروز باربر هم صف آرایی می‌کنند، این بازی برای هر ۲ تیم اهمیت بالایی دارد و آن‌ها به سختی برای قرار گرفتان در میانه بالای جدول تلاش می‌کنند، شاگردان هنگام پور در بندر عباس این روز‌ها با ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند و شاگردان البرز آبکناری هم با ۲۶ امتیاز تیم نهم جدول رده بندی هستند، این بازی در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود و قطعا اکسونی‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند تا امتیاز کامل این بازی خانگی را بگیرند.  

جدال بزرگ مهرام و پتروشیمی در تالار آزادی / کار سخت مشهدی‌ها برابر سبز پوشان اصفهانی

آخرین دیدار امروز هم میان تیم‌های بسکتبال مس کرمان و توفارقان آذر شهر است، مسی‌ها که نتایج خیلی خوبی نگرفته اند هنوز امید هایشان زنده است و باید برابر توفارقانی بازی کنند که آن هم برای رسیدن به پلی آف تلاش زیادی می‌کند، این بازی حساسیت‌ها و شرایط خاص خودش را دارد و می‌تواند بسیار هم دیدنی باشد.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار