طرح ملی فجر تا نوروز با پویش ورزش‌های همگانی از میدان کوهنورد شهر ایلام به سمت ارتفاعات برفی هانیوان اجرا شد.

یکی از برنامه‌های طرح ملی فجر تا نوروز در ایلام برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛طرح ملی فجر تا نوروز با پویش ورزش‌های همگانی از میدان کوهنورد شهر ایلام به سمت ارتفاعات برفی هانیوان با حضور علی شائی مدیرکل، زارعی معاون نیروانسانی و پشتیبانی، کریمی معاون امور ورزش اداره کل، کارکنان اداره ورزش و جوانان و عموم مردم اجرا شد.

علی شائی مدیرکل ورزش و جوان استان ایلام در این همایش گفت: در راستای برنامه‌های آخر هفته‌های فعال استان، امروز به همراه جمعی از علاقمندان ورزشکار ایلامی به ارتفاعات هانیوان صعود کردیم.

علی شائی کم تحرکی را عامل اصلی بیماری در جامعه برشمرد و ادامه داد: به منظور ایجاد جامعه فعال و پویا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته روز‌های آخر هر هفته برنامه ورزش همگانی در کل استان همزمان برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش جوانان استان در خصوص اصلی‌ترین ورزش‌های که بصورت همگانی اجرایی خواهد شد گفت:رشته‌هایی که اجرای آن‌ها برای عموم مردم امکان پذیر باشد مانند پیاده روی، کوه نوردی، دوچرخه سواری، ورزش‌های تفریحی و دو همگانی در اولویت این طرح است.

برنامه کوه نوردی این هفته که با همکاری هیات ورزش‌های همگانی، هیات کوهنوری و موسسه مردم نهاد عطر ژیان برگزار شد، پس از اجرای نمایش شاد و پذیرایی توسط موسسه مردم نهاد عطر ژیان به شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی از طرف هیات ورزش‌های همگانی اهدا گردید

یکی از برنامه‌های طرح ملی فجر تا نوروز در ایلام برگزار شد

صعود کوهنوردان ایلامی به ارتفاعات هانیوان

صعود کوهنوردان ایلامی به ارتفاعات هانیوان

صعود کوهنوردان ایلامی به ارتفاعات هانیوان

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.