تیم بسکتبال اکسون موفق شد در دیداری خانگی از سد شهرداری بندرعباس بگذرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال شهرداری بندرعباس و اکسون تهران در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی برای هر ۲ تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و می‌توانست در سرنوشت آن‌ها تأثیرگذار باشد، زیرا هر ۲  تیم به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و نهم جدول رده بندی قرار داشتند و در هفته‌های پایانی برای رسیدن به مرحله پلی آف باید بتوانند در جمع ۸ تیم برتر حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: پیروزی مقتدرانه مشهدی‌ها در اصفهان / شکست سنگین شورا و شهرداری قزوین مقابل شاگردان شاهین طبع


بازی از همان ابتدا در دست آن تیم بسکتبال اکسون بود و آن‌ها تیم برتر میدان بودند و این روند تا پایان کوارتر نخست ادامه داشت و در کوارتر دوم هم اگرچه بازی پایاپای نزدیک دنبال می‌شد، اما نتیجه به سود تیم بسکتبال اکسون بود.

این دیدار حساس در نیمه دوم هم نزدیک دنبال شد، اما این بار شاگردان رضا هنگام پور بودند که توانستند با کنترل لحظاتی از بازی خود را به حریف نزدیک کنند.

جدال حساس ۲ تیم در کوارتر چهارم به اوج خودش رسید، اما در پایان این تیم بسکتبال اکسون بود که توانست با نتیجه ۷۰ بر ۶۷ برنده این بازی باشد و تمام امتیاز‌ها ارزشمند آن را به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار