نماینده ولی فقیه در گیلان:

تعامل سازنده مردم با دستگاه قضا باعث تسریع در عدالت می‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تعامل سازنده ی مردم با دستگاه قضا برای شناسایی و معرفی مفسدان اقتصادی و شبکه های رانت خوار تسریع کننده عدالت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به عزم جدی قوه قضائیه برای برخورد جدی با فساد و رانت خواری اضافه کرد : تعامل سازنده ی مردم با دستگاه قضا برای شناسایی و معرفی مفسدان اقتصادی و شبکه های رانت خوار تسریع کننده عدالت در جامعه است.

او  با انتقاد از برخی نگرش‌های تردید آمیز در خصوص توان و استعداد جوان های تحول ساز ایرانی افزود: رتبه های شاخص ایران در حوزه های نانو تکنولوژی و انرژی هسته‌ای و همچنین علوم مربوط به ژنتیک و سلول‌ های بنیادی این فرضیه را که جوانان مستعد و متعهد ایران اسلامی می توانند تحول ساز باشند، تایید می کند.

امام جمعه رشت به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه هفته پیش پایتخت استناد کرد و گفت : راه های تقویت بنیه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی منوط به اتکاء روز افزون بر علم و پژوهش در بستر کارکردهای صحیح فرهنگی و آموزشی است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به توانمندی های جوانان گیلانی افزود: مراکز دانش بنیان جوانان نوآور را از دانشگاه‌های گیلان جذب کرده و ایده هایشان را دریافت کنند.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.