سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: از ابتدای زمستان تاکنون، مشترکان استان اصفهان با بیش از ۸۴۱ هزار مگاوات مصرف برق، حدود ۱۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل برق مصرف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر رمضانی سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: از ابتدای زمستان تاکنون، مشترکان این استان با بیش از ۸۴۱ هزار مگاوات مصرف برق، حدود ۱۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل برق مصرف کردند.

امیر رمضانی افزود: همچنین در این مدت پیک بار مصرفی اصفهانی‌ها با هزار و ۴۲۹ مگاوات مصرف بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

او به برودت و سرمای هوا در روز‌های آینده براساس نظر کارشناسان هواشناسی و به دنبال آن افزایش مصرف انرژی نیز اشاره و به شهروندان توصیه کرد: با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه هاو به منظور پیشگیری از قطع برق، تا دو هفته آینده مصرف این حامل انرژی را ۲۰ درصد کاهش دهند.

رمضانی همچنین از اعطای پاداش به شهروندانی صرفه جو در مصرف انرژی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در استان مصرف برق بیش از ۷ درصد رشد داشته است.

استان اصفهان از نظر تعداد مشترکان، رتبه چهارم و از نظر فروش انرژی، رتبه سوم کشور را دارد.

شرکت توزیع برق استان به بیش از یک میلیون و ٤٢٥ هزار و ٢٢٣ مشترک در مساحتی به وسعت ٩١ هزار کیلومترمربع خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.