در نشست هم اندیشی پست، وزارت کشور و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بر ضرورت تخصیص سهمیه جداگانه بنزین برای ناوگان حمل و نقل شرکت ملی پست تاکید شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این نشست که در اداره کل تجزیه و مبادلات و با حضور محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، رضا ملکیان مدیرکل حراست و امنیت پستی، حمید رضا آقاجانی سرپرست اداره کل تجزیه و مبادلات، محسن وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس، مرضیه حصاری مدیرکل حمل و نقل سازمان شهرداری‌های وزارت کشور، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پست و حوزه حمل و نقل شهری برگزار شد، چگونگی خدمت رسانی پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، مورد تبادل نظر قرار گرفت.

محمدرضا قادری با اشاره به اینکه سهمیه بندی سوخت در کشور یک تصمیم کلان است، گفت: می‌دانیم این تصمیم در راستای صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق صورت گرفته است، اما با درک ضرورت این تصمیم جا دارد توجه ویژه‌ای هم به سازمان‌های خدمات رسان و حمل و نقل محور نظیر شرکت ملی پست وجود داشته و سهمیه ویژه و جداگانه‌ای برای ناوگان شبکه پستی کشور در نظر گرفته شود.

قادری اظهار داشت: پست با رویکرد خدمات رسانی و جابه جایی مرسولات و بسته‌های هموطنان در تعداد انبوه سهم به سزایی در کاهش ترافیک و سفر‌های غیر ضروری شهری دارد به طوری که یک نامه رسان روزانه تعداد بالایی مرسوله را حمل کرده و به مشتریان تحویل می‌نماید.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: در صورتی که همشهریان با نگرش خود پستچی گری بخواهند شخصاً بسته خود را به مقصد برساند بار مضاعفی به ترافیک شهر‌ها تحمیل شده و مصرف سوخت نیز افزایش می‌یابد.

قادری ادامه داد: با نگاه حمایتی به پست و تخصیص تسهیلات به ناوگان حمل و نقل پستی، می‌توان ظرفیت رهسپاری مرسولات پستی را افزایش داده و به موازات، بستری برای گسترش خدمات و سرویس‌های نوین نیز ایجاد کرد.

او با بیان اینکه پست به دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیز خدمات رسانی می‌کند، گفت: در طرح ستاپ (سکوی تجارت الکترونیک پست) درصدد ساماندهی کل بستر تجارت الکترونیک کشور هستیم و این مهم تنها با حمایت بخش‌های دولتی و نهاد‌های زیربط تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.