رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش تخلفات و جرائم انتخاباتی از جمله رصد و پایش هزینه‌های انتخاباتی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: همه کاندیدا و نامزد‌های انتخاباتی اخلاق مداری و رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و از صرف هزینه‌های گزاف جهت تبلیغ خودداری کنند.

اوافزود: تمام بخش‌های نظام باید با تعامل و همکاری زمینه شکل گیری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم را فراهم نمایند و انشالله با حضور بی نظیر مردم در پای صندوق‌های رای پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان بافت بیان کرد: انتخابات، شاخص نظام جمهوری اسلامی ایران است که مظهر خداباوری، مردم باوری و خود باوری می‌باشد که خوشبختانه از اول شکل گیری انقلاب اسلامی علی رغم تلاش‌های دشمنان، تمام انتخابات‌ها در مهلت مقرر و در صحت کامل انجام شده اند.

او با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و نظام است، افزود:حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ضمن تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران، تمام نقشه‌های معاندان را نقش بر آب خواهد کرد و دشمنان به این ملت و در راس آن‌ها آمریکای جنایت کار را مأیوس خواهد نمود.

او اظهارداشت: بر اساس ماده ۶۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، قانونگذار خواستار ورود دستگاه قضا جهت سالم برگزار شدن انتخابات است و اولویت اصلی دستگاه قضا پیشگیری از جرایم و تخلفات و نظارت بر این امر مهم است که تعامل همه مسئولین و نامزد‌های انتخاباتی باعث شکل گیری انتخاباتی سالم و پرشور خواهیم بود.

بافت، فاقد پرونده قضائی درزمینه جرائم و تخلفات انتخاباتی

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت گفت: در ایام انتخابات رعایت منش و اخلاق اسلامی – ایرانی وحرکت در چارچوب قوانین و مقررات مورد تاکید جدی است.

خدابخش روح الامینی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت در شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی که با حضور کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه برگزار شد، گفت: از کاندیدا و نامزد‌های انتخاباتی انتظار می‌رود در یک فضای رقابتی سالم به بیان برنامه‌های خود بپردازند واز تخریب و توهین سایر رقبا بپرهیزند.

روح الامینی افزود: کاندیدایی که به تأیید هیأت اجرای و شورای نگهبان رسیده اند عصاره و چکیده، نخبگان این سه شهرستان هستند و مسئولین هم وظیفه دارند شأن و منزلت شما را یکسان ببینند.

دادستان بافت با اشاره به اینکه اقدامات نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آن‌ها در فضای حقیقی و مجازی به صورت مستمر در حال رصد است، عنوان کرد: روسای ستاد‌های انتخاباتی کاندیدا بایستی از بین افراد با تجربه، سرشناس و مورد اعتماد انتخاب شوند و باید همه کاندیدا و مسئولین امر سعه صدر داشته باشند.

او گفت: همانگونه که مردمان منطقه ابر در بسیاری از شاخص‌ها از جمله مشارکت حداکثری در انتخابات زبان زد و پیشگام هستند، لذا از مسئولان امر برگزاری انتخابات انتظار می‌رود درجهت تضمین سلامت و امنیت انتخابات تلاش نمایند.

دادستان بافت افزود:طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) "آراء مردم حق الناس است" و مسئولین نیز تمام تلاش خود را جهت حفظ حق مردم و رعایت قانون به کار خواهند گرفت.

او بیان کرد: در انتخابات‌های گذشته از جمله انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هیچ گونه گزارش و پرونده قضائی در زمینه جرائم و تخلفات انتخاباتی نداشته ایم و این امر نشان دهنده فرهنگ و منزلت مردم این سه شهرستان شریف می‌باشد که انشاءاله در انتخابات پیش رو نیز شاهد این امر باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار