کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آغاز نواختن زنگ فاطمی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی انوری کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نواختن زنگ فاطمی از امروز (پنجم بهمن) تا روز هشتم بهمن در بیش از ۱۰۰ مدرسه استان، گفت : تلاش شده تا با تدارک ویژه برنامه‌هایی در خصوص شخصیت و سیره زندگی حضرت زهرا (ص) در مدارس، دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور را با شخصیت این بانوی بزرگ اسلام آشنا کرده و از این طریق در جهت الگو پذیری آن‌ها از ایشان اقدام کنیم.

او با اشاره به آغاز برگزاری ویژه‌برنامه‌های ایام فاطمیه در بیش از ۱۰۰ مسجد استان، گفت : بیش از ۳۰ مسجد از این تعداد در شهر کرمانشاه قرار دارند.

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین در حدود ۵۰ حسینیه و هیئت عزاداری استان نیز ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

او اشاره‌ای هم به برگزاری همایش مادرانه‌های فاطمی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه داشت و افزود: این همایش در ایام فاطمیه در حسینیه‌ها و مساجد استان برگزار می‌شود.

انوری با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: این ویژه برنامه از ساعت ۱۰ و ۳۰ روز ۹ بهمن همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او از تدارک برگزاری دو کنگره شعر فاطمی در روز‌های دهم و یازدهم بهمن در شهرستان‌های کنگاور و کرمانشاه به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

این مسئول اشاره‌ای هم به اعزام بیش از ۲۰۰ مبلغ و مبلغه به مساجد استان در ایام فاطمیه داشت و افزود: اکثر این مبلغ‌ها بومی و بیش از ۷۰ درصد آن‌ها مرد هستند که تا اتمام فاطمیه در مساجد حضور خواهند داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.