مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مطابق برنامه ریزی‌ها بسته‌های سفر به اردبیل ویژه گردشگران خارجی تعریف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی برنامه‌های زمستان بیدار و حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: تعریف پکیج‌های گردشگری در سطح بین المللی در دستور کار معاونت گردشگری قرار می‌گیرد.

او با یادآوری اهمیت بستر دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی به لزوم تشکیل کمیته هماهنگی استان در برگزاری رویداد‌های گردشگری تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل توجه به برندسازی در حوزه‌های چندگانه این اداره کل در سطح ملی و بین المللی را امری مهم قلمداد کرد و گفت: این موضوع باید نقطه هدف تمام رویداد‌ها باشد.

فلاحی، حضور پررنگ و متمرکز در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران را در راستای تبلیغ و بازاریابی برای اردبیل از برنامه‌های اصلی این اداره کل در ماه جاری بیان کرد.

او به لزوم توجه ویژه در حوزه اشتغال تاکید کرد و گفت: سیاست استاندار اردبیل، برای توسعه اشتغال در استان و منویات مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.