در بسته حوادث ۶ بهمن ماه بخوانید؛

شکارچی غیرمجاز در شوشتر دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری شکارچیان کبوتر وحشی در شوشتر

بهروز نجاتی در این خصوص رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: به محض دریافت گزارشی مبنی بر شکار کبوتر‌های نشسته بر درختان در تاریکی شب و با استفاده از چراغ قوه توسط فردی ناشناس در اطراف روستای شلیلی مأموران این اداره بلافاصله با حضور در محل، خودرو متخلف را در حین بازگشت از محل شکار متوقف کردند.

او افزود: از شکارچی متخلف لاشه ١٠ قطعه کبوتر وحشی به همراه یک قبضه اسلحه بادی کشف و ضبط شد و برای انجام مراحل قانونی و معرفی به مراجع قضایی به اداره محیط زیست ارجاع گردید.

نجاتی بیان داشت: بر اساس مصوبه شماره ۴۴٢ شورای عالی حفاظت محیط زیست بهای ضرر و زیان ناشی از شکار هر قطعه کبوتر وحشی مبلغ ۵٠٠ هزار ریال تعیین شده است که متخلف می‌بایست علاوه بر جریمه کیفری که از سوی دادگاه تعیین می‌شود پرداخت نماید.

پلیس دستان سارقان مسلح احشام را بست

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام و تیراندازی به سمت منازل در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی باند ۴ نفره سارقان مسلح احشام و عاملان تیراندازی به سمت منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی درمخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۳۰ فشنگ مربوطه و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۲ فقره تیراندازی به سمت منازل و یک فقره سرقت مسلحانه احشام اعتراف وپس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سارق حرفه‌ای سیم برق در دام پلیس افتاد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های محسوس و غیر محسوس یک سارق حرفه‌ای را در حالی که بالای تیر برق بالا رفته و مشغول بریدن سیم برق بود را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در بازرسی از متهم ابزار قطع کابل برق و سیم برق سرقتی کشف شد، بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۳ فقره سرقت سیم در سطح این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و اماکن خصوصی در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در برخی مناطق شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.