در بسته حوادث ۲۶ دی ماه بخوانید؛

از انفجار گاز تا دستگیری عامل قطع درختان کنار در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۶ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حفر چاله بدون هماهنگی با اداره گاز، آتش به پا کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

وقوع انفجار لوله گاز در شهر حر شوش

عدنان غزی فرماندار شوش گفت: دیروز یک نفر اقدام به حفر چاله‌ای به عمق ۲ متر برای نصب پایه برق بدون استعلام از اداره گاز کرد که با بی‌احتیاطی ضربه‌ای با کلنگ به لوله گاز وارد و باعث نشتی آن شد.

او بیان کرد: بامداد امروز در اثر شعله‌ای ناخواسته که احتمال می‌رود کودکان در محل ایجاد کرده‌اند، انفجار گاز رخ می‌دهد و این انفجار و شعله‌های آن باعث سوختن سیم‌های برق می‌شود.

غزی با اشاره به قطع شدن برق اهالی در پی این آتش‌سوزی اظهار داشت: با حضور به موقع پرسنل ایمنی اداره گاز با بستن شیر منتهی به محل، آتش‌سوزی بدون تلفات جانی مهار شد.

فرماندار شوش با بیان اینکه برق منطقه با تلاش اداره برق در حال وصل شدن است، افزود: درحال حاضر گاز ۱۵۰ مشترک در اثر این اتفاق قطع شده و امروز تا ساعت ۱۵ وصل می‌شود.

جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی سمند در مسجدسلیمان

جمشید یوسفی رئیس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای مسجدسلیمان گفت: واژگونی سمند در این شهرستان بعد از ظهر روز پنجشنبه یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

او افزود: این حادثه حوالی ساعت۱۳ در منطقه هفت شهیدان گزارش شد که به سرعت یک آمبولانس به محل اعزام شد.

یوسفی اظهار داشت: مصدومان این حادثه با همکاری هلال احمر به بیمارستان شفا منتقل شدند، اما راننده به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

رئیس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای مسجد سلیمان تصریح کرد: وضعیت عمومی ۲ مصدوم دیگر مساعد گزارش شده و بررسی علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال انجام است.

سارقان کیف قاپ اندیمشک در بند قانون

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت:در پی وقوع چندفقره کیف قاپی در سطح شهرستان، شناسایی ودستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ اندیمشک موفق شدند با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای کیف قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی درمخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، چندین کیف زنانه مسروقه، ۹ عدد عینک آفتابی، ۷ عدد ساعت مچی زنانه و مردانه، یک عدد ریموت خودرو به همراه ۲ تیغه چاقو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره کیف قاپی اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت به ایستگاه پلیس رسید

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای موتور سیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کرد.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

باند کیف قاپی در شوشتر متلاشی شد

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در برخی مناطق شهرستان شوشتر، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران آگاهی با کار اطلاعاتی بانده سه نفره کیف قاپ را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره کیف قاپی در سطح شوشتر اعتراف کردند اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر ادامه داد: با توجه به اینکه معمولا کیف قاپ‌ها در اطراف بانک ها، دفترخانه ها، بنگاه ها، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین می‌کنند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه رفتار مجرمانه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

پلیس، ایستگاه پایانی سارقان حرفه‌ای در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ ماهشهر با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای که دارای سوابق متعددسرقت بودند را شناسایی کردند، اظهار داشت: ماموران طی عملیاتی سارقان را در حین سرقت سیم برق دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت کابل برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پلیس بهبهان دستان سارق حرفه‌ای را بست

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، با تدابیر ابلاغی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی، یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند. همچنی مقداری اموال مسروقه در محل مخفیگاه کشف گردید که این اموال به مال باختگان مسترد گردید.

سرهنگ محمد عزیزی بیان داشت: از مخفیگاه سارق دستگیر شده مقداری اموال مسروقه کشف شد و تلاش برای شناسائی و تحویل به مالباختکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

محموله ۵ کیلوگرمی حشیش به مقصد نرسید

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: دبه منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این کلانشهر با کار اطلاعاتی از تردد خودروی حامل مواد در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

او اظهار داشت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اهواز با اقدامات تخصصی خودروی سواری حامل موادمخدر را شناسایی و طی عملیاتی آن متوقف کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستبند قانون بر دستان عامل قطع درختان کنار در شعیبیه شوشتر

بهروز نجاتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان شوشتر گفت: عامل قطع درختان کنار با تلاش محیط بانان بعد از ظهر روز پنجشنبه در بخش شعیبیه این شهرستان دستگیر شد.

او بیان کرد: این متهم در منطقه حفاظت شده دز حوالی روستای شعیب نبی با اره برقی اقدام به قطع بیش از ۱۰ اصله درخت کنار کرده بود.

نجاتی اظهار داشت: این متهم برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از او یک عدد اره برقی و مقداری از چوب درختان قطع شده ضبط و کشف شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شوشتر تصریح کرد: سه شکارچی متخلف نیز در ادامه این عملیات دستگیر و از آن‌ها سه قبضه اسلحه شکاری و بادی و سه قطعه پرنده کشف و ضبط شد.

منطقه حفاظت دز به وسعت ۱۷ هزار هکتار در حاشیه رودخانه دز قرار دارد که در حوزه جغرافیایی شهرستان‌های شوشتر، شوش و دزفول قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.