رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به برخورد جدی با جرائم انتخاباتی گفت: انتظار از فعالان انتخاباتی این است که بر مدار قانون حرکت کنند.

برخورد جدی با جرائم انتخاباتی در دستور کار دستگاه قضائی همدانعدالتخواه رئیس دادگستری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه برخورد جدی با جرائم انتخاباتی در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار دارد، اظهار کرد: در این زمینه با متخلفین با جدیت برخورد می‌شود و هیچ کوتاهی در کار نخواهد بود.

او با اشاره به اینکه برخی از تبلیغات نابهنگام برای انتخابات سبب بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود، افزود: تخریب و توهین رقبای انتخاباتی و سوءاستفاده از مناصب دولتی بر ضد و یا منفعت داوطلبان از مواردی است که در این زمینه مشهود است و به همین دلیل باید برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان را با جدیت در دستور کار قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان ادامه داد: اجرای برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از چنین اقدامات متخلفانه‌ای در دستور کار است و درصدد هستیم طبق قانون با کسانی که در این زمینه سوءاستفاده‌ می‌کنند، برخورد کنیم.

عدالتخواه بیان کرد: انتظار از فعالان انتخاباتی این است که بر مدار قانون حرکت کنند و از بروز معضلات و مشکلات جلوگیری کنند و در این زمینه انسجام و همدلی برای حل مشکلات مجموعه‌های نظارتی و اجرایی جزو اولویت‌های اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: دادگستری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.