نماینده، ولی فقیه در استان به همراه مسئولان استان با خانواده شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی، دیدار و ابراز همدردی کردند.

همدردی با خانواده شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ظهر امروز نماینده، ولی فقیه در استان به همراه مسئولان استان با حضور در منزل خانواده شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده این شهدا از بروز این اتفاق ابراز تاسف کردند.

در این دیدار از خانواده محمدمهدی صادقی که به همراه همسرشان بهاره حاج‌اسفندیاری و دخترشان آنیسا صادقی در این سانحه هوایی شهید شدند دلجویی شد.

همچنین مسئولان از خانواده شهیده زهرا نقیبی و شهید محمد عباسپور دلجویی کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان در این دیدار با تاکید بر اینکه این مصیبت بزرگ، کام همه مردم ما را تلخ کرد ادامه داد: امروز تنها خانواده این شهدا عزادار نیستند، بلکه همه ملت ایران عزادار از دست دادن این عزیزان هستند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی یادآور شد: این اتفاق مصیبت بسیار سختی بود به همین دلیل بنده و مسئولان استان همدان جهت ابراز همدردی در منازل شما عزیزان حاضر شده‌ایم.

محمدرضا عدالتخواه مدیرکل دادگستری همدان نیز که به نیابت از رییس قوه قضائیه در این دیدار‌ها حاضر شده بود، ضمن تسلیت به خانواده شهدا حادثه هوایی گفت: این حادثه نه تنها خانواده‌های این عزیزان را بلکه همه ملت و مردم ما را داغدار کرد.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز یادآور شد: امروز بنده از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران به منزل شما بزرگواران آمده ام تا تسلیت ایشان را عرض کنم.

او با تاکید بر اینکه از دست دادن عزیزان غم بسیار بزرگی است گفت: بنده را که خود نیز خانواده شهید هستم را در غم خود شریک بدانید.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.