مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: نقش روابط عمومی در توسعه بنادر کشور و افزایش سهم آن در تجارت بی بدیل، کلیدی و ویژه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، و به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی در گردهمایی و نشست مدیران روابط عمومی بنادر کشور که با حضور مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی موفق توجیه گر نیست، بلکه تحلیلگر است و باید به فکر اعتمادسازی میان مخاطبان و هموار کردن گام‌های بعدی در مسیر توسعه باشد که این ویژگی در روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی مشهود است.

به گفته وی، به واسطه اقدام‌هایی که در روابط عمومی انجام شده است شاهد توسعه بندر چابهار در منطقه و تاثیرگذاری آن در بازار‌های پسکرانه هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که بندر چابهار پشتیبان و سوپاپ اطمینان بنادر کشور است ادامه داد: طرح توسعه بندر شهید بهشتی یکی از مگاپروژه‌ها و بهترین مسیر‌ها برای ترانزیت کالا محسوب می‌شود.

آقایی با اشاره به عدم محدودیت‌های بندر چابهار در پذیرش کالا و کشتی اضافه کرد: به برکت جمهوری اسلامی ایران این بندر دیگر سنتی نیست و در راستای افزایش سهم بنادر کشور در تجارت منطقه گام‌هایی خوبی برداشته که یکی از دلایل آن بهره مندی از روابط عمومی خوب است.

بنا بر این گزارش، در این نشست علاوه بر هم اندیشی و بررسی و تبادل نظر درباره برنامه‌های روابط عمومی سازمان در سال ۹۹، دوره آموزشی راهبرد‌های روابط عمومی با حضور احمد یحیایی ایله ای؛ استاد علوم ارتباطات برگزار شد.

بازدید از زیرساخت ها، تجهیزات و اسکله‌های طرح توسعه بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری، سواحل شرقی و اسکله‌های چندمنظوره و ظرفیت‌های گردشگری دریایی بندر چابهار از دیگر برنامه‌های جنبی نشست مسئولان روابط عمومی بنادر کشور در بندر چابهار بود.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار