مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: بنیاد علمی- آموزشی قلم چی ۳ هزار جلد کتاب کمک آموزشی به ارزش یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به سنت اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی گفت: اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک عمل خیر عمومی قلمداد می‌شود که افراد می‌توانند با انجام چنین کار نیکی، کتاب‌های خود را در دسترس همه مردم قرار دهند و بخشی از نیاز‌های اطلاعاتی اقشار مختلف را تامین کنند.

او اظهار کرد: بنیاد علمی_آموزشی قلم چی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب در خوزستان با اهدای ۳ هزار جلد کتاب کمک درسی به کلیه کتابخانه‌های عمومی خوزستان بخشی از نیاز‌های قشر دانش آموز استان را تامین کرد.

رستمی بیان داشت: خیرین، نهاد‌ها و سازمان‌ها و همچنین عموم مردم می‌توانند با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی خوزستان علم آموزی را در سطح جامعه را ترویج دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با بیان اینکه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی باید به فرهنگ تبدیل شود، تصریح کرد: فرهنگ سازی اهدای کتاب‌های خوانده شده به کتابخانه‌های عمومی می‌تواند مسیر توسعه همه جانبه را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.