مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت:۱۵۰هزار نفر از اتباع خارجی در خراسان رضوی مشمول طرح آمایش هستند.

طرح آمایش اتباع خارجی در خراسان رضوی تمدید شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد تقی هاشمی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای چهاردهمین طرح آمایش و تمدید یک ساله اقامت پناهندگان و اتباع خارجی دارای کارت آمایش در این استان تا روز ۲۴ بهمن تمدید شد.

 
او ادامه داد: آن دسته از اتباع خارجی ساکن خراسان رضوی که دارای "کارت آمایش ۱۳" بوده و تغییراتی در خانوار آن‌ها ایجاد شده می‌توانند تغییرات صورت گرفته را از هم‌ اکنون اعمال نموده و در مرحله ۱۴ طرح آمایش شرکت کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: از مزایای کارت آمایش ۱۴ این است که اگر تبعه خارجی متقاضی اشتغال باشد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی پاسخگوی او  خواهد بود.همچنین داشتن این کارت برای ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس، مراجعات بانکی و رفت و آمد‌های بین شهری در داخل کشور ضروری است.

هاشمی افزود: اتباع خارجی از امروز ۷ بهمن به مدت دوهفته کاری فرصت دارند به ۱۴ دفتر وابسته به اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی در مشهد مراجعه کنند.
 
او ادامه داد: ۱۵۰هزار نفر از اتباع خارجی در خراسان رضوی مشمول طرح آمایش هستند. در این مرحله از آمایش پناهندگان و اتباع خارجی موضوع سلامت و بهداشت آن‌ها مطرح است و پس از طی مراحل لازم کارت سلامت دریافت می‌کنند.


مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: ۳۲۰ هزار پناهنده و مهاجر در این استان حضور دارند. بر این اساس خراسان رضوی دومین استان در ایران از حیث جمعیت پناهندگان و مهاجران خارجی است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.