مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد پنج هزار و ۹۲۵ فرصت شغلی در سطح روستا‌ها و مناطق عشایری استان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : این تعداد فرصت شغلی با پرداخت سه هزار و ۲۵۸ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال تسهیلات به سه هزار و ۳۴۲ طرح ایجاد شده است.

او گفت : بیشترین اشتغال ایجاد شده مربوط به روستا‌های هرسین با یک هزار و ۲۳۱ فرصت شغلی با پرداخت تسهیلاتی به میزان ۲۹۱ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال به ۷۰۸ طرح ایجاد شده است.

عزیزی گفت: شهرستان کرمانشاه نیز با ایجاد ۸۷۱ فرصت شغلی پس از دریافت تسهیلاتی به مقدار یک هزار و هفت میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال برای ۲۰۸ طرح در رتبه دوم ایستاده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، سومین شهرستانی که در ایجاد اشتغال عملکرد بهتری داشته را مربوط به گیلانغرب دانست و گفت: در این منطقه ۶۶۹ فرصت شغلی در پی پرداخت ۲۳۷ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال به ۵۸۷ طرح ایجاد شده است.

او افزود: در هر کدام از شهرستان‌های صحنه، قصرشیرین، اسلام آبادغرب و سنقروکلیایی نیز بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

عزیزی تعداد طرح‌های اشتغالزایی پیش پذیرش شده در بانک‌ها را چهار هزار و ۷۷۴ مورد ذکر کرد و گفت: این طرح‌ها در صورت پرداخت ۱۱ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال تسهیلات امکان ایجاد ۱۱ هزار و ۶۵۵ فرصت شغلی را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون با سه هزار و ۴۳۸ طرح برای پرداخت تسهیلاتی به میزان سه هزار و ۷۶۰ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال انعقاد قرارداده شده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.