رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: ۸ هزارو ۲۵۰ کیلومتر باند برف روبی در محور‌های اصلی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از عملیات برف روبی محور‌های روستایی گرمی گفت: از این میزان ۴ هزار و ۷۵۰ کیلومتر راه اصلی، هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار کیلومتر نیز در محور‌های روستایی و مـرزی برف روبی شده است.

او تصریح کرد: در قالب زمستانی ۵ اکیپ راهداری با ۴۲ نفر نیروی انسانی و ۲۷ دستگاه ماشین آلات راهداری در محور‌ها و گردنه‌های این شهرستان مستقر شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: راهداران سخت کوش گرمی با گذشت چند روز از بارش رحمت الهی هنوز هم بخاطر کولاک در حال برف روبی و بازگشایی راه‌های روستایی و مرزی هستند.

فرمان با بیان اکیپ‌های راهداری شهرستان گرمی ۲۴ ساعته در محور‌ها حضوری فعال دارند و آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران عزیز می‌باشند افزود: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۹۷۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی، مرزی و عشایری را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.