رئیس پشتیبانی فنی کارخانه اکسیژن خاتون آباد شهربابک گفت: این کارخانه روزانه ۷۵۰ تن اکسیژن با خلوص بالای ۹۷ در‌صد تولید می‌کند.

تولید روزانه ۷۵۰ تن اکسیژن در کارخانه اکسیژن خاتون‌آباد شهربابکداوود فاتحی رئیس پشتیبانی فنی کارخانه اکسیژن خاتون آباد شهربابک در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه این کارخانه روزانه ۷۵۰ تن اکسیژن با خلوص بالای ۹۷ در‌صد تولید می‌کند گفت: کارخانه اکسیژن خاتون آباد به منظور افزایش تولید کارخانه ذوب و بهبود شرایط زیست محیطی به دست متخصصان داخلی با موفقیت به بهره‌برداری رسید.

او بیان داشت: روش تولید اکسیژن در این کارخانه به روش تقطیر جز به جز و محصول نهایی کارخانه شامل اکسیژن و نیتروژن گازی و مایع می‌باشد.

فاتحی تصریح کرد: محصول تولیدی این کارخانه جهت بهبود شرایط عملیاتی کارخانه ذوب به کوره‌های فلش، کنورتر و کوره ریخته‌گری ارسال می‌گردد که علاوه بر افزایش ظرفیت تولید موجب بهبود شرایط زیست‌محیطی نیز می‌گردد.

او اظهار داشت: این کارخانه با هزینه بالغ بر ۳۵ میلیون یورو به‌صورت ارزی و ۲۰ میلیارد تومان ریالی طراحی و اجرا گردید و میزان اشتغال‌زایی این کارخانه ۵۰ نفر به صورت مستقیم است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار