فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش گفت: اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به دشمنان در مرز‌های کشور نخواهیم داد.

اجازه هیچ تعرضی را به دشمنان نمی‌دهیم/آمریکا همیشه در منطقه شکست خورده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش در کمیته مراسم ستاد دهه فجر قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا گفت: مردم مطمئن باشند که اجازه هیچگونه تعرضی از سوی دشمنان در مرز‌های کشور را نخواهیم داد.

او ادامه داد: ملت ایران نشان دادند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راه تحقق بخشیدن به گام دوم انقلاب، باید همچنان عزم ملی و اراده قوی ادامه داشته باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش گفت: ارتش و نیروی هوایی با پیوستن به انقلاب تاثیرات خوبی در روند پیروزی انقلاب داشتند و ارتش از همان ابتدای انقلاب در کنار مردم حضور داشته، حضوری که پس از انقلاب نیز روز به‌ روز پررنگ‌تر از گذشته بوده است.

سرتیپ آذریان افزود: بدنه ارتش بدنه‌ای انقلابی و مذهبی بوده و بعد از پیروزی انقلاب، تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه بی‌ثمر بود و ارتش از همان ابتدای انقلاب در نوک پیکان دفاع از انقلاب و مبارزه با دشمنان خارجی بود.

او حضور پایگاه‌های آمریکا در منطقه را تهدیدی برای کشور دانست و تصریح کرد: آمریکا و دشمنان هیچگاه نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و با وجود حمایت پررنگی که از سلطنت‌طلب‌ها و فتنه‌گران داشته‌اند، همیشه شکست خورده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش گفت: با اشاره به مصادف بودن روز ۲۲ بهمن با اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: شهید سلیمانی در راه تحقق بخشیدن به آرمان‌های انقلاب گام برداشت و جان خود را تقدیم به نظام و انقلاب کرد و ما باید همواره قدردان شهدای والامقام و رشادت‌های آنان در مسیر حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.