جلالی گفت: هزینه‌های سازمان آتش‌نشانی در بخش تجهیز و نوسازی بسیار افزایش یافته و از دولت انتظار داریم در تامین هزینه‌های این سازمان اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عبدالله جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه در یک‌صد و سی‌امین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم گفت: پیمانکاران شهرداری قم نسبت به پرداخت حقوق و تعهد به بیمه تکمیلی کارگران شرکتی شهرداری عمل نمی‌کنند.

او اضافه کرد: این افراد با پایمال کردن حقوق ابتدایی نیرو‌های شهرداری می‌خواهند به نان و نوایی برسند.

جلالی ادامه داد: رفتار‌های ظالمانه پیمانکاران شهرداری با کارگران این نهاد به‌ویژه در بخش پارکینگ زائر و نیرو‌های فضای سبز شهری بیشتر است.

رییس شورای اسلامی شهر قم افزود: از بین رفتن حقوق ابتدایی این افراد ظلم و اجحاف بزرگی در حق کارگرانی است که در شرایط اقتصادی امروز از کوچک‌ترین امکانات محروم می‌باشند.

جلالی تصریح کرد: در این رابطه جزییات بیشتری را به شهردار قم خواهم گفت و امید دارم شهرداری ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

او در ادامه تصریح کرد: هزینه‌های سازمان آتش‌نشانی در بخش تجهیز و نوسازی بسیار افزایش یافته و از دولت انتظار داریم در تامین هزینه‌های این سازمان اهتمام بیشتری داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: بنده به جزییات این مطلب و ظلم بیش از این اشاره نمی‌کنم، اما مسائل بسیار نگران‌کننده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار