مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بیش از ۹۰ میلیون لیتر فرآورده نفت سفید از ابتدای سال تا پایان دیماه امسال در بین خانوار‌های نفت سفیدسوز خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه سوخترسانی به نقاط مختلف استان بصورت شبانه روزی و بنحوی مطلوب در حال انجام است، گفت : از ابتدای امسال تا پایان دیماه بیش از ۹۰ میلیون لیتر نفت سفید میان مشترکین روستایی فاقد گاز طبیعی توزیع شده است.

او گفت : با توجه وضعیت بسیار مطلوب موجودی فرآورده نفت سفید، بطور مداوم و روزانه به تمام روستا‌هایی که دارای اشتراک نفت سفید هستند، این فرآورده انتقال داده می‌شود، مشروط بر اینکه فروشندگی‌ها همکاری کرده و نسبت به خرید به موقع اقدامات لازم را به عمل آورند.

او با اشاره به تشکیل کارگروه نظارت بر فروشندگی‌های نفت سفید افزود: این کارگروه پس از توزیع نفت سفید به روستا‌ها مراجعه کرده و عملکرد فروشندگی‌ها را مورد پایش و بررسی قرار می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فعالیت این فروشندگی‌ها از نظر کمیت و قیمتی بررسی خواهند شد و چنانچه برابر مقررات و دستورالعمل‌های لازم این سوخت به مشترکان تحویل داده نشده باشد قطعا با آن فروشنده خاطی برخورد خواهد شد و چنانچه توزیع به درستی انجام شده باشد به صورت کتبی از فروشنده تقدیر به عمل خواهد آمد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.