سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: درباره سرمربی گری در تیم ملی به فدارسیون گفتم که با مدیران باشگاه سپاهان صحبت کند و مسئله بین مدیران حل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: به نظرم چهار نماینده ایران در آسیا می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند ونماینده‌های ما که با اقتدار از پلی آف صعود کردند نشان دادند که مرذم ایران سخت کوشی بسیاری دارند.

او افزود: تیم ملی یک بار با من صحبت کرد و یک بار هم با من جلسه گذاشت. این افتخار مجموعه سپاهان و هواداران و باشگاه است که تیمش در یک سال و نیم گذشته شرایط خوبی داشته و مربی فعلی اش کاندید سرمربیگری تیم ملی است. البته من همیشه گفته ام که گزینه اول و دوم و سوم من سپاهان است و مربی نیستم که تیم خودم را کنار بگذارم. به همین دلیل به فدارسیون گفتم که با مدیران باشگاه سپاهان صحبت کند و مسئله بین مدیران حل شود.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همه فکر و ذکر من سپاهان است و این مسئله هیچ منتی نیست، اما تاکنون پیش نیامده بود که درگیر برخی مسائل شوم، اما برای تقویت سپاهان حتی پیش استاندار اصفهان هم رفته ام وخواهش کرده ام که به خاطر شرایط سپاهان بازیکن بگیریم. می‌خواهم بگویم من که وظیفه ام نیست به افرادی مثل دکتر رضایی مراجعه کردم.


او ادامه داد: ما به دنبال تقویت سپاهان بوده ایم و در نیم فصل هم موفق شده ایم سه بازیکن خوب در اختیار بگیریم. البته دو بازیکن بیشتر در نقش جایگزین بوده اند و شاید تنها به عنوان مهره اصلی سروش رابه تیم اضافه کرده ایم، اما در مجموع بسیار خوشحالم تیمی را درست کرده ایم که تا دو سه سال آینده هم از نظر سنی و هم از نظر فنی می‌تواند نماینده بسیار خوبی برای سپاهان باشد.


قلعه نویی راجع به احتمال مربیگری نویدکیا اظهار کرد: روزی که من مسئولیت سپاهان را گرفتم دوبار با آقای نویدکیا صحبت کردم و یک بارهم جلسه گذاشتم و از ایشان خواهش کردم که درکنار سپاهان باشد و در آینده پرچم سپاهان را در اختیار بگیرد تا سپاهان به مشکل برنخورد. به محرم گفتم که من در قبال تو اینجا مهمانم و تو هم که بازیکن با تجربه و باهوشی هستی که می‌توانی در شرایط نیاز به تیم سپاهان کمک کنی.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود:، اما محرم آن زمان حرف من را گوش نکرد. به نظر من باید تجربه‌ای کسب کند و شاید سخت باشد که از ابتدا نفر اول تیم باشد. من خودم هم از برق و کشاورز تهران و استقلال اهواز کار خودم را آغاز کردم. دعا میکنم که استقلال و ملوان و برق شیراز به لیگ برگردند. اما به هر صورت به عقیده من محرم باید به کادر اضافه می‌شد تا تجربه کسب کند.

قلعه نویی افزود: بازی قبلی را وقتی آنالیز کردیم، متوجه شدیم که از دست دادن امتیاز در این بازی واقعا حیف بود. با هشتاد درصد پاس صحیح و مالکیت بیش از ۵۰ درصد و موقعیت‌های فراوان تیمی که در رفت و برگشت استقلال و تراکتور را برده بود، تقریبا موقعیتی روی دروازه ما نداشت. به هر حال ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی به دلیل بی دقتی فوتبال ما را تنبیه کرد.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تاکتیک تیم نکونام گفت: فولاد فوتبال بسته‌ای بازی می‌کند و چشم به ضدحمله‌ها دارد. به نظرم آقای نکونام از تیم کیروش کپی می‌کند و با ضدحمله سعی دارد به گل برسد. البته ما تیم سپاهان هستیم و در زمین خود بازی می‌کنیم و که با اضافه شدن چند مصدوم مان به تیم می‌توانیم خیلی راحت‌تر بازی کنیم.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره ارائه فوتبال زیبا گفت: در بازی قبلی ما شوت به بالای دروازه می‌زدیم و بازیکنان حریف خود را به زمین می‌انداختند. همه جا قوانین عوض می‌شود تا تماشاچی و اسپانسر از بازی فوتبال لذت ببرند. امیدواریم نگرش ما هم به سمتی برود که به دنبال ارائه فوتبال زیبا باشیم.


سپاهان درباره شرایط او درباره سرمبیگری تیم ملی گفت: اجازه بدهید توضیحی بدهم. البته امیدوارم اخبار همانطور که من صحبت کرده ام منتشر شود. من هر جا که بوده ام با افتخار و با همه وجودم کار کرده ام. روزی به استقلال اهواز رفتم و با وجودی که تیم را کس دیگری بسته و در حال سقوط بود، ترجیح دادم که بمانم و به استقلال تهران نروم، چون از لحاظ اخلاقی تعهد داشتم. روزی در ذوب آهن در حال تمرین بودم و آقایی به نام میلاد آمد و درباره مشکلات سپاهان صحبت کرد و من به او گفتم که اینجا محل تمرین ذوب آهن است و امیدوارم در شرایط بهتری در این باره صحبت کنیم. او به عنوان یک سپاهانی درد و دل کرد و گفت که این تیم مردمی است و بودجه خوبی هم دارد و شش بازیکن خارجی هم آن سال در اختیار داشت که شاید بودجه آن فصل از تیم کنونی ما بیشتر باشد.


او درباره بودجه سپاهان اظهار کرد: باید درباره بودجه سپاهان هم توضیحی بدهم. بودجه فعلی سپاهان نسبت به چهار تیم کمتر است و نسبت به سه تیم پنجاه درصد است. با تیم دیگری هم بودجه تقریباً برابری داریم.


قلعه نویی در ادامه بحث قبلی خود گفت: خداروشکر در آن فصل ذوب آهن با اقتدار دوم شد و به مرحله بعد آسیا رفتیم و یک بازی آسیا را هم بردیم. روزی که من آقای میلاد را دیدم به او گفتم که اگر تیم چهاردهم دستم بود و تیم دوم را می‌گرفتم نامردی می‌شد، اما الان تیم سپاهان اول است.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال هم نسبت به بودجه خودمان خوب عمل کرده ایم. زمانی که برای رسیدن به جایگاه خوب باید در پنج سال طی می‌شد در سال دوم به آن رسیدیم و آسیایی شدیم.


او درباره شرایط سپاهان در لیگ اشاره کرد: متاسفانه ما دشمنان زیادی داریم. سایت متریکا سه تیم شاخص ارائه کرده است؛ پدیده، سپاهان و یک تیم دیگر که به خاطرم نمی‌آید. سپاهان در دو شاخص اول بوده، ولی با این حال بودجه پنجاه درصدی نسبت به چند تیم دارد. نسبت به بسیاری از تیم‌ها فوتبال بهتری بازی می‌کنیم و موقعیت‌های بیشتر داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.