سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: مهم فوتبال بازی کردن نیست بلکه مهم این است که بازیکنان چه هدفی دارند که اخلاق‌مداری می‌تواند بهترین الگو برای بازیکنان باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرضیه جعفری  در نخستین نشست خبری فوتبال بانوان استان اصفهان اظهارکرد: حساس‌ترین بازی برای ما بازی فردا با تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان است چراکه یک بازی بسیار مهمی برای هر 2 تیم بوده و کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به بازی رفت افزود: بازی دور رفت بازی خوبی بود که تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان هم بسیار خوب بازی کرد اما به دلیل نداشتن آمادگی‌های لازم نتوانستیم در این بازی موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه در بازی قبلی نتیجه طوری رقم خورد که ناعادلانه بود و سر تیم ما بریده شد، خاطرنشان کرد: نتیجه بازی فردا با تیم آینده‌سازان برای تیم ما بسیار مهم است.

وی اذعان داشت: مهم فوتبال بازی کردن نیست بلکه مهم این است که بازیکنان چه هدفی دارند که اخلاق‌مداری می‌تواند بهترین الگو برای بازیکنان باشد.

جعفری در رابطه با بازیکن اصفهانی الهام انصاری بازیکن اصفهانی در تیم فوتبال بانوان شهرداری بم، ادامه داد: انصاری فوتسال را از اصفهان آغاز کرد و برای بازی جمعه هم امیدواریم انصاری در ترکیب بازی باشد.

وی با بیان اینکه تیم فرهنگی ورزشی شهرداری بم روند صعودی را برای بازیکنان تیم خود داشته است، عنوان کرد: مسؤولان اصفهانی باید حمایت بیشتری کنند تا این روند صعودی بهتر و بیشتر شود تا دختران اصفهانی به سمت و سوی ورزش بیشتر حرکت کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم ابرازداشت: فوتبال در ایران بسیار برای آقایان جا افتاده است اما برای فرهنگسازی برای فوتبال بانوان باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: باید مسؤولان به خصوص مسؤولان اصفهانی از تیم‌هایی مانند آینده‌سازان بهتر و بیشتر حمایت کنند تا فوتبال بانوان سیر صعودی خود را ادامه دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار