مدیرکل کمیته امداد استان گفت: بیش از ۲ میلیارد تومان کمک هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

۶۱۳ نیازمند با مساعدت کمیته امدادد استان راهی خانه بخت شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:  خدمت ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سر فصل‌های مهم خدمتی این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.
 
او با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک هزینه تهیه جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج برای نو داماد‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۹ ماهه امسال پرداخت شده است، ادامه داد: با اقدامات انجام شده در این بخش در حال حاضرپرونده تحت حمایتی پشت نوبت دریافت کمک هزینه تهیه جهیزیه در استان وجود ندارد.
 
صفری با بیان اینکه مشارکت خیران در این بخش توان پاسخگویی این نهاد را افزایش می‌دهد، افزود: با مشارکت مناسب خیران زنجانی بیش از یک میلیارد تومان از مجموع مبالغ پرداخت شده بابت کمک هزینه ازدواج به مدد جویان تحت حمایت در ۹ ماهه امسال از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان  ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به منظور تحکیم بنیان خانواده و پایداری ازدواج صورت گرفته را از خدمات کمیته امداد در سرفصل آموزش خانواده برای زوج‌های جوان عنوان کرد و ادامه داد: رویکرد این نهاد از ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های جوان تحت حمایت کمک تقویت جایگاه خانواده و تعالی فردی و اجتماعی مددجویان تحت حمایت در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری، عقل معاش و تدبیر منزل بوده و موجب می‌شود ازدواج‌های صورت گرفته دربین جامعه هدف کمیته امداد از پایداری بالایی برخوردار شود.
 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.